uber-testimonial-800x500.jpg 


„Tork Vision“* užtikrina aukštesnę valymo kokybę, didina klientų pasitenkinimą ir darbuotojų įsitraukimą.

Valymo paslaugas teikianti bendrovė „La Providence“ įdiegė „Tork Vision“ valymo* sprendimą bendrovėje „Uber Paris“ ir pasiekė įspūdingų rezultatų. Pagerėjo ne tik valymo kokybė ir efektyvumas, bet ir darbuotojų darbo sąlygos.
 
„Tork Vision“ valymas* sukėlė revoliuciją valymo sektoriuje. Tai visiškai naujas darbo būdas, labai pagerinantis valymo lygį ir padidinantis valymo komandų darbo vertę. „La Providence“ pasirinko šį novatorišką sprendimą savo klientams. „Tai atitinka mūsų skaitmeninę strategiją, kuria siekiama optimizuoti paslaugų kokybę, gerinti darbuotojų darbo sąlygas ir didinti jų motyvaciją. Turėdami tikralaikius duomenis, galime susidaryti aiškų objekto srautų ir procesų vaizdą. Mes didiname efektyvumą, kokybę ir veiklos našumą“, – aiškina Hicham Bouayad, „La Providence“ veiklos ir skaitmeninių projektų direktorius. 
 
Nebereikia atlikti kai kurių darbų
Diane Sinald, „La Providence“ valymo paslaugų priežiūros vadybininkei, „Tork Vision“ valymas* reiškia geresnį darbo organizavimą. „Tai padeda išvengti nereikalingo valymo ir dozatorių tikrinimo, todėl komandos dirba sklandžiau.“ Tai patvirtino ir „La Providence“ valytoja Rousna Dumond. „Programinė įranga yra labai aiški ir paprasta naudoti. Naudodama intuityvų spalvinį tikralaikės informacijos kodavimą, programinė įranga tiksliai nurodo, kur reikia eiti valyti ar papildyti dozatorius. Taip lengviau ir patogiau.“
 
Teigiamas poveikis darbuotojų įsitraukimui ir lankytojų pasitenkinimui
Šiuo metu „La Providence“ dirba su „Tork Vision“* šešiose vietose, kuriose iš viso 1183 prijungti įrenginiai tikruoju laiku perduoda informaciją apie valymo ir dozatorių papildymo poreikius. Naujausias klientas, pradėjęs naudotis „Tork Vision“* paslauga, yra didelis „Uber Europe & Middle East“ biuras, įsikūręs Paryžiuje. Pascale Porée, „Uber" regiono RUN vadovė Vakarų ir Pietų Europoje, mano, kad svarbiausia yra „visada užtikrinti gerą mūsų darbuotojų ir lankytojų savijautą sukuriant labai aukštos kokybės darbo aplinką. Taip pat rūpinamės savo valytojais ir norime, kad jų darbas būtų prasmingesnis. „Tork Vision“ valymas* apima viską. Šią programinę įrangą jau naudojau savo ankstesnėje įmonėje, todėl atrodė natūralu ją įdiegti ir „Uber“. Ji leidžia mums būti iniciatyvesniems. Tai abiem pusėms naudinga situacija: darbuotojai labai patenkinti aukšta paslaugų kokybe, o mūsų valytojai gali dirbti efektyviau ir patogiau“.
 
„Svarbiausia – visada užtikrinti gerą mūsų darbuotojų ir lankytojų savijautą sukuriant labai kokybišką darbo aplinką.“
Pascale Porée, „Uber“ regiono RUN vadovė Vakarų ir Pietų Europoje
 
„Turėdami tikralaikius duomenis, galime susidaryti aiškų objekto srautų ir procesų vaizdą.“
Hicham Bouayad, „La Providence“ verslo ir skaitmeninių projektų direktorius
 
 
 
* „Tork Vision“ valymas anksčiau buvo vadinamas „Tork EasyCube®“.
„Uber“
"Programinė įranga tiksliai nurodo, kur reikia valyti ar papildyti dozatorius. Taip lengviau ir patogiau."
Rousna Dumond, „La Providence“ valytoja