Testimonial_Kentucky_Kingdom_800x500.jpg   


Atrakcionų parko patalpų priežiūra yra nepaprastai reikšmingas dalykas

 
Pramogų ir poilsio vietos konkuruoja dėl abonementų pardavimo, lankytojų pasitenkinimo ir lojalumo, todėl asmeninė svečių patirtis yra labai svarbi. Tačiau palaikyti aukštus valymo standartus pramogų parke gali būti nelengva. Darbuotojams reikia įdėti daug pastangų prižiūrint įvairias patalpas, kuriose yra tiek pat lankytojų, kiek ir atrakcionuose, ypač kai viskas išsidėstę didžiulėje teritorijoje.
 
„Kentucky Kingdom“ ir „Hurricane Bay“ yra populiariausia šeimos pramogų vieta Luisvilyje, Kentukio valstijoje. Jie suprato, jog nuolat rūpintis, kad patalpos visada būtų aprūpintos užpildais ir švarios, yra varginanti veiklos dalis. 63 hektarų ploto parke, kurio šūkis „Svarbiausia – džiaugsmingas jaudulys“, yra daugiau kaip 70 atrakcionų ir traukinukų bei 20 vandens parko atrakcionų. Vasarą, piko metu, parke per dieną gali apsilankyti daugiau nei 9 000 lankytojų.
 
„Kentucky Kingdom“ valytojus samdo vietoje, todėl darbuotojų kaita, mokymas, neatvykimas į darbą, motyvacija ir darbo rezultatų fiksavimas yra didelis iššūkis. Pasak parko paslaugų vadovo Jake'o Allgeierio, „Tork Vision“ valymo* naudojimas ir parke pasirodė esąs tinkamas sprendimas.
 
Parko paslaugų vadovams teikiami naudingi tikralaikiai duomenys
„Tork Vision“ valymas* yra pasaulyje pirmaujanti patalpų priežiūros programinė įranga duomenimis pagrįstam valymui. Šis sprendimas pateikia tikralaikius duomenis, kad parko paslaugų vadovai ir valymo darbuotojai galėtų aktyviai imtis valymo darbų ir laiku papildyti dozatorius. Sistemą sudaro prijungti įrenginiai, kurie tikruoju laiku teikia informaciją apie tai, ką, kada ir kur reikia padaryti. Naudodamiesi planšetėmis, išmaniaisiais telefonais ar bet kokiu kitu prie interneto prijungtu įrenginiu, prižiūrėtojai ir valytojai gauna skaitmeninius valymo planus ir informaciją apie tai, kokioms patalpų sritims reikia skirti dėmesio ir kokiais užpildais reikia pasirūpinti. Duomenimis pagrįstas valymas gali padėti sutaupyti bent 20 proc. valymo laiko, o valymo darbuotojai gali prasmingiau praleisti darbo dieną ir patirti mažiau streso.
 
„Kentucky Kingdom“ ir „Hurricane Bay“ dabar nuolat naudoja „Tork Vision“ valymą*, kad galėtų tikruoju laiku gauti duomenis, surinktus iš 163 visame parke sumontuotų prijungtų įrenginių. Programinė įranga stebi užpildų lygį ir kiekvienoje parko zonoje apsilankiusių svečių skaičių, todėl valytojams suteikiama operatyvi informacija apie valymo poreikius pagal prioritetus. Tai ypač naudinga intensyviais savaitgaliais, kai žmonių srautai įvairiose parko zonose gali svyruoti tūkstančiais.
 
Pasirodo, Allgeier buvo teisus. Parkui buvo naudingas „Tork Vision“ valymas*.
 
Darbuotojams tai patinka
„Mūsų darbuotojams patinka, kad dabar efektyviau išnaudojame savo laiką, nes nebereikia fiziškai tikrinti kiekvieno dozatoriaus“, – pastebi vadovas. „Tai didžiulis privalumas, kad nebereikia to daryti.“
 
Jessi O'Daniel, CTA, vyresnioji ryšių su svečiais vadovė, priduria, kad „Tork Vision“ valymo* įdiegimas buvo šiltai sutiktas įvairiais aspektais, įskaitant darbuotojų pripažinimą ir motyvaciją.
 
Įžvalgos, padedančios priimti informacija pagrįstus sprendimus
„Sistema palengvino visą atsargų kaupimo ir priežiūros procesą“, – sako O'Daniel. „Tai padeda mūsų darbuotojams planuoti darbo eigą, nes gaunama informacija apie patalpas ir užpildus, kurie iš tikrųjų yra naudojami“, – sako ji. „Parko vadovybei suteikus prieigą prie visų kasdien atliekamų darbų internetinių duomenų, dabar matome ir darbuotojų pasiekimus. Šios įžvalgos padeda priimti labiau pagrįstus sprendimus ir koreguoti planavimą.“
 
Apibendrinant pirmąjį sezoną** su įdiegta sistema, atrodo, kad O'Daniel bus pirmasis, norintis pateikti teigiamą atsiliepimą. „Esame tikrai labai patenkinti. Šią sistemą labai lengva naudoti“, – sako jis. „Viskas, ką galite pasiūlyti, kad visiems būtų lengviau daryti tai, ką jie turi daryti, yra savaime suprantama. Tik nesuprantame, kodėl šios sistemos dar nenaudoja visi parkai.“
 
„Kentucky Kingdom“ ir „Hurricane Bay“ išnagrinės savo ataskaitas ir analitinius duomenis, gautus naudojant sistemą, daugiausia dėmesio skirdamos valymo kokybei ir tolesniam efektyvumui, pagrįstam dokumentuotais duomenimis. Kadangi įdiegus sistemą „Tork“ darbuotojai teikia klientų sėkmės palaikymo paslaugas, „Kentucky Kingdom“ ir „Hurricane Bay“, remdamiesi išvadomis ir rezultatais, toliau tobulina sistemos sąranką.
 
 
 
* „Tork Vision“ valymas anksčiau buvo vadinamas „Tork EasyCube®“.
** 2017 m.
Linksmieji kalneliai „Kentucky Kingdom“
„Mūsų darbuotojams patinka, kad dabar efektyviau išnaudojame savo laiką, nes nebereikia fiziškai tikrinti kiekvieno dozatoriaus.“
Jake Allgeier, parko priežiūros vadovas