Billund-airport_800x500.jpg  


Sklandūs srautai, net kai žmonių labai daug

Higienines patalpas staiga užplūdus lankytojams, iškart padidėja rizika. Tačiau „Tork PeakServe“ padės suteikti lankytojams geriausią patirtį. Ši sistema specialiai sukurta taip, kad optimizuotų didelius žmonių srautus higieninėse patalpose, ir pagerintų lankytojų patirtį gausių susibūrimų vietose. Skaitykite, kaip „Tork PeakServe“ padeda spręsti problemas, kylančias aptarnaujant 3,4 mln. keleivių, kasmet apsilankančių Bilundo oro uoste.


Pasiruošimas žmonių antplūdžiui vasarą

Pavasarį Kirsten Paarup visada turi daug darbo. Jau greitai vasara ir Bilundo oro uostą, antrą pagal dydį Danijoje, užplūs keleiviai, išsiruošę į tris netoliese esančius teminius parkus: „Legoland Billund“, „Lalandia Aquadome“ ir Givskudo zoologijos sode esantį „Lion Park“. Turėdama 12 metų vadovavimo oro uosto valymo komandoms patirtį, Kirsten žino, kad yra tik vienas būdas susidoroti su žmonių srautais vasarą – tai planavimas.


Higieninių patalpų tvarkymas piko laikotarpiais yra gerai žinomas iššūkis valymo ir ūkio vadovams visame pasaulyje. Kirsten Paarup, Bilundo oro uosto valymo vadovė, yra ne išimtis. Mes ją susirandame, kai ji ir jos komandos yra ką tik perėjusios į vadinamąjį vasaros režimą. 


„Keleivių pradeda nuolat daugėti nuo Velykų, o prasidėjus paskutinei birželio savaitei, kreivė kyla vertikaliai“. 


Čia yra 40 000 kv. m. ploto pagrindinis terminalas, dar senasis terminalas ir pagalbiniai pastatai – iš viso apie 125 higieninės patalpos ir 3,5 milijono keleivių per metus, taigi nieko keista, kad Kirsten turi kuo rūpintis. 


„Naudoju apkrovų prognozes, kurias pateikia mūsų rinkodaros skyrius, ir kitus duomenis, padedančius nustatyti, kiek keleivių galime tikėtis ateinančiais mėnesiais ir kur bus didžiausi lankytojų srautai. Bilundo oro uostas auga fantastiškai greitai. Pernai keleivių kiekis išaugo 9,2 proc. Per pirmuosius tris 2018 m. mėnesius keleivių padaugėjo dar 11,2 proc.!“ 


„Mano pagrindinis rūpestis yra turėti pakankamai žmonių. Žiemos laikotarpiu, nuo spalio iki balandžio, čia dirba apie 60 darbuotojų. Vasarą – apie 100 žmonių. Kadangi daugelis nuolatinių darbuotojų vasarą išeina atostogų, kiekvieną vasarą turime rasti daug papildomų darbuotojų.“ Šį procesą komplikuoja tai, kad visų oro uosto darbuotojų asmeninė informacija turi būti kruopščiai patikrinta. „O tada mes turime juos mokyti. Daugelis žmonių mano, kad jie moka valyti, tačiau tai nėra taip paprasta, kaip atrodo“, – šypsodamasi pasakoja Kirsten.


Kitas dalykas, kurį reikia planuoti, tai tiekimas. „Visos higieninės patalpos kruopščiai valomos kiekvieną dieną, daugelis iš jų tikrinamos ir papildomos apie aštuonis kartus. Mes naudojame tą pačią įrangą visus metus, bet vasarą mūsų naudojami produktai tiesiog šluojami iš lentynų.


Oro uostas dirba visą parą, tačiau keleiviai atvyksta bangomis. „Įprastai didžiausi pikai būna apie 10, 14 ir 18 valandą, kai leidžiasi ir kyla daugiausia lėktuvų. Tačiau kartais pikai susidaro netikėtu laiku.“ Tad kas atsitinka, kai žmonės suserga ir neužtenka darbuotojų piko laikotarpiais? „Na, kritiniais atvejais galime truputį apriboti kitus valymo darbus. Bet mes niekada neiname į kompromisus dėl higieninių patalpų švaros. Švarios higieninės patalpos yra esminė mūsų svečių patirties dalis. Dabar mes naudojame „Tork PeakServe“, todėl dozatorių nebereikia taip dažnai pildyti, mums lieka daugiau laiko, kurį galime skirti kitų oro uosto zonų švarai palaikyti, kad jos būtų tokios, kokių ir tikisi mūsų svečiai.“


Kirsten Paarup

Bilundo oro uosto valymo vadovė

„Viena iš didžiausių mūsų problemų buvo ta, kad ankstesni popierinių rankšluosčių dozatoriai nebuvo tokie talpūs, kad higieninėse patalpose staiga padidėjus žmonių skaičiui rankšluosčių nepritrūktų.“
Kirsten Paarup, Bilundo oro uosto valymo vadovė