Pasiruošimas lankytojų antplūdžiui

Kirsten Paarup labai užimta. Per ilgąjį piko sezoną Billundo oro uostą, antrą pagal dydį Danijoje, užplūsta keleiviai, vykstantys į tris netoliese esančius teminius parkus: „Legoland Billund“, „Lalandia Aquadome“ ir „Lion Park“, esantį Givskudo zoologijos sode. Turėdama 12 metų vadovavimo oro uosto valymo komandoms patirtį, Kirsten žino, kad yra tik vienas būdas susitvarkyti su dideliais žmonių srautais: planavimas.

Higieninių patalpų tvarkymas piko laikotarpiais yra gerai žinomas iššūkis valymo ir ūkio vadovams visame pasaulyje. Kirsten Paarup, Bilundo oro uosto valymo vadovė, yra ne išimtis. Mes ją kalbiname, kai ji ir jos komandos yra ką tik pradėjusios vadinamąjį vasaros sezoną. 
 
„Keleivių pradeda nuolat daugėti nuo Velykų, o prasidėjus paskutinei birželio savaitei, kreivė kyla vertikaliai aukštyn“. 
 
Čia yra 40 000 kv. m. ploto pagrindinis terminalas, dar senasis terminalas ir pagalbiniai pastatai – iš viso apie 125 higieninės patalpos ir 3,5 milijono keleivių per metus, taigi nieko keista, kad Kirsten yra kuo rūpintis. 
 
„Naudoju apkrovų prognozes, kurias pateikia mūsų rinkodaros skyrius, ir kitus duomenis, padedančius nustatyti, kiek keleivių galime tikėtis ateinančiais mėnesiais ir kur bus didžiausi lankytojų srautai. Bilundo oro uostas auga fantastiškai greitai. Pernai keleivių kiekis išaugo 9,2 proc. Per pirmuosius tris 2018 m. mėnesius keleivių padaugėjo 11,2 proc.!“ 
 
„Mano pagrindinis rūpestis yra turėti pakankamai dirbančių žmonių. Žiemos laikotarpiu, nuo spalio iki balandžio, čia dirba apie 60 darbuotojų. Vasarą – apie 100 žmonių. Kadangi daugelis nuolatinių darbuotojų vasarą išeina atostogų, kiekvieną vasarą turime rasti daug papildomų darbuotojų.“ Šį procesą komplikuoja tai, kad visų oro uosto darbuotojų asmeninė informacija turi būti kruopščiai patikrinta. „O tada mes turime juos mokyti. Daugelis žmonių mano, kad jie moka valyti, tačiau tai nėra taip paprasta, kaip atrodo“, – šypsodamasi pasakoja Kirsten.
 
Kitas dalykas, kurį reikia planuoti, tai tiekimas. „Visos higieninės patalpos kruopščiai valomos kiekvieną dieną, daugelis iš jų tikrinamos ir papildomos apie aštuonis kartus. Mes naudojame tą pačią įrangą visus metus, bet vasarą mūsų naudojami produktai tiesiog šluojami iš lentynų.
 
Oro uostas dirba visą parą, tačiau keleiviai atvyksta bangomis. „Įprastai didžiausi pikai būna apie 10, 14 ir 18 valandą, kai leidžiasi ir kyla daugiausia lėktuvų. Tačiau kartais pikai susidaro netikėtu laiku.“ Tad kas atsitinka, kai žmonės suserga ir neužtenka darbuotojų piko laikotarpiais? „Na, kritiniais atvejais galime truputį apriboti kitus valymo darbus. Bet mes niekada neiname į kompromisus dėl higieninių patalpų švaros. Švarios higieninės patalpos yra esminė mūsų svečių patirties dalis. Dabar mes naudojame „Tork PeakServe“, todėl dozatorių nebereikia taip dažnai pildyti, mums lieka daugiau laiko, kurį galime skirti kitų oro uosto zonų švarai palaikyti, kad jos būtų tokios, kokių ir tikisi mūsų svečiai.“
 
 

Su „Tork“ dirbu jau dešimt metų. Jie supranta mūsų specifiką ir intensyviai lankomų higieninių patalpų keliamus iššūkius.

Kirsten Paarup

Valymo vadovė