Svetingumo sektoriaus tendencijos rodo, kad statistinis viešbučio klientas rūpinasi tvarumu. Būdami namuose, žmonės renkasi tvarius produktus, todėl kelionėse ir kitose nakvynės vietose taip pat nenori daryti neigiamo poveikio aplinkai. Jie vis labiau domisi galimybėmis mažinti poveikį gamtai, į tai atsižvelgia ir rinkdamiesi viešbutį. Viešbučių vadovai visada daugiausia rūpinasi svečių patirtimi, o tvarumas tapo įprastu jų patirtį lemiančiu veiksniu.
Kaip su tuo susidorojate? Pasirūpinkite, kad svečiai matytų jūsų pastangas ir jas įvertintų apsistodami jūsų viešbutyje. Informuokite, kokius tvarius sprendimus naudojate savo patalpose. Informuodami klientus apie savo pastangas parodysite, kad jūsų ir jūsų klientų vertybės sutampa.