50 „Tork“ metų

„Tork“ istorija – inovacijų istorija, kuria didžiuojamės

Nuo pat „Tork“ prekės ženklo atsradimo 1968 metais buvome visų inovacijų kūrimo priešakyje. Šiandien siūlome daugybę puikių produktų, kaip antai „Tork“ tualetinio popieriaus ritinius be šerdies, kurie pakuotės atliekų kiekį sumažina 98 %, ir sistemą „Tork Xpressnap®, kuri bent 25 % sumažina servetėlių vartojimą. Daugelyje rinkų siūlome ir aukštųjų technologijų sprendimus – „Tork EasyCube®“ – pasaulyje pirmaujančią duomenimis pagrįstos higieninių patalpų priežiūros programą, ir padedame savo žiedinės ekonomikos partneriams perdirbti panaudotus popierinius rankšluosčius vykdydami uždaros grandinės iniciatyvą „Tork PaperCircle®“.

Nuo pasaulinio lyderio iki rinkos formuotojo

Kaip įsitvirtinęs pasaulinis prekių ženklas, mes toliau stipriname savo pasiūlymą unikaliomis inovacijomis ir prisidedame prie tvarios visuomenės kūrimo. Toliau pateikiame kai kuriuos mūsų istorijos faktus.
 
From global.png 
 
2018
2018 metais šventėme savo 50-ąsias metines! Artimai bendradarbiaudami su savo klientais, tapome pasauliniu profesionaliosios higienos lyderiu. Dabar esame pasiruošę kurti profesionaliosios higienos ateitį!
 
2017
Pristatėme „Tork PeakServe®“. Pirmoji reikšminga inovacija rankų sausinimo rinkoje per kelis pastaruosius dešimtmečius, padedanti geriau valdyti lankytojų srautus gausiai lankomose higieninėse patalpose. 
 
 
Pristatėme „Tork PaperCircle®“. Pirmoji pasaulyje panaudotų popierinių rankšluosčių surinkimo perdirbti paslauga.
 
 
2014
Pristatėme „Tork EasyCube®“. Duomenis perduodantys dozatoriai padeda valytojams ir patalpų valdytojams tiksliai žinoti ką, kur ir kada reikia padaryti – tai keičia visą valymo proceso logiką.   
 
 
2010
Pristatėme dozatorių liniją „Tork Performance“. Pirmoji popierinių šluosčių ir valymo šluosčių dozatorių linija, padedanti darbininkams palaikyti švarą ir tvarką ceche.
 
2009
Pristatėme „Tork Easy Handling®“. Ergonomiška pakavimo sistema palengvina pakuočių atidarymą, transportavimą bei išmetimą ir nustato naują pramonės standartą.
 
2000.png 
 

Pasaulinis pasiūlymas kiekvienam segmentui

Papildydami savo dozatorius naujomis funkcijomis nustatome jiems naujus standartus ir toliau augame pasaulinėse rinkose. Šį dešimtmetį tapome tikru pasauliniu lyderiu.
 
2007
Pristatėme dozatorių liniją „Tork Performance“. Pirmoji popierinių šluosčių ir valymo šluosčių dozatorių linija, padedanti darbininkams palaikyti švarą ir tvarką ceche.
 
2003
Pristatėme „Tork Xpressnap®“ sistemą Šiaurės Amerikoje. Ji pakeitė supratimą apie įprastas dozatorių servetėles, nes jų suvartojama 25 % mažiau.
 
2002
Pristatėme „QuickDry“. Pasirodžius džiovinimo karšta oro srove technologijai (angl. through air dried, TAD), klientai gali nusisausinti rankas dar greičiau – su minkštesniais popieriniais rankšluosčiais. 
 
1990.png 

Pirmaujančio prekių ženklo kūrimas

Toliau stiprinome savo pirmaujančio prekių ženklo statusą plėsdami pasiūlymą ir įvesdami inovacijų, kurios nustato naujus profesionaliosios higienos standartus.
 
1995
„Mölnlycke“ įsigijo „PWA“ ir kartu keturis prekių ženklus: „Apura“, „Hotel Exclusive“, „MAP“ ir „Amandi“. Nuspręsta prioritetą teikti „Tork“, kaip pirmaujančiam profesionaliosios higienos prekių ženklui.
 
1993
Pristatėme metalinių dozatorių liniją, skirtą patalpoms, kurioms keliami griežčiausi reikalavimai.
 
1992
„Tork“ yra vienas iš pirmųjų higieninio popieriaus gamintojų, pradėjusių naudoti būvio ciklo vertinimą tyrimų ir plėtros procese.
 
1995
Pristatėme žymaus automobilių dizainerio Giorgetto Giugiaro sukurtą dozatorių liniją „Box 90“.
 
1980.png 

Sistemos, kurios veikia kitaip

Su naujais sprendimais įžengėme į naujas sritis ir naujas rinkas visame pasaulyje. 
 
1987
Su naujais sprendimais įžengėme į naujas sritis ir naujas rinkas visame pasaulyje. 
 
1986
„Mölnlycke“ įsigijus „Edet Bruk“ gamyklą, pirmą kartą profesionaliosios higienos sektoriuje vienkartiniams produktams gaminti pradėtas naudoti perdirbtas popierius.
 
1980
„Tork“ žengia į JAV rinką, o Švedijos sunkiasvoris boksininkas Ingemar „Ingo“ Johansson dalyvauja prekių ženklo žinomumo didinimo kampanijoje.
 
1980
Pristatėme dozatorių liniją „Box 80“. Pirmasis rinkoje pilnas skirtingų spalvų dozatorių asortimentas. Dozatoriai gaminami iš permatomo plastiko, kad būtų lengviau juos papildyti.
 
1979
„Tork“ įžengė į higieninių patalpų segmentą su visa muilo sistema – „S-Box“ dozatoriais ir įvairiems poreikiams skirto muilo asortimentu – itin švelniu, stipriu, plaukų ir kūno muilu.
 
1970.png 
 

Inovacijų istorija

„Tork“ prekių ženklo istorija prasidėjo 1968 metais, kai buvo sukurtos šluostės „All-Tork“. Švedų kalba „torka“ reiškia „sausinti“ arba „šluostyti“. 
 
1975
„SCA“ grupė įsigijo „Mölnlycke“, tačiau paliko „Mölnlycke“ pavadinimą ir pradėjo bendradarbiauti gamybos technologijų, tyrimų ir plėtros bei apsirūpinimo pluoštu srityse.
 
1973
Pristatėme dozatorių „M-Box“, pagrįstą iš ritinio be šerdies traukiamo popieriaus mechanizmu. Tai buvo kelis dešimtmečius plačiausiai naudojamas profesionaliosios higienos produktų dozatorius.
 
1968
Pristatėme pirmąsias vienkartines šluostes „All-Tork“, skirtas pakeisti skudurus. Tokia buvo mūsų inovacijų kelionės pradžia, skatinanti nuolatinį profesionaliosios higienos rinkos vystymąsi.