Moterys tualete plaunasi ir sausinasi rankas

Kaip oro uostuose sukurti keleiviams malonią patirtį

Oro uostų valdytojai turi patenkinti keleivių lūkesčius ir užtikrinti visų paslaugų kokybę. Toliau pateikiamuose straipsniuose pasakojame apie keleivių patirtį oro uostuose.
 
Oro uostai yra ne tik keleivių terminalai. Daugelis jų yra sudėtingi, daugiafunkciai kelionių centrai, teikiantys įvairias paslaugas, kurios didina bendras oro uosto pajamas. „Airport Service Quality“ – tai pirmaujanti oro uostų keleivių aptarnavimo ir palyginimo programa, vertinanti klientų pasitenkinimą. Jų tyrimai rodo, kad yra tiesioginis ryšys tarp klientų pasitenkinimo ir pajamų.*
 
Daugelio oro uostų ūkio vadovų dėmesio laukas pasikeitė – dabar pereinama nuo tradicinio ūkio valdymo prie patirties valdymo. Kuo tai skiriasi? Valdant patirtį siekiama patenkinti keleivių lūkesčius ir užtikrinti kokybę kiekvienoje srityje. Apsilankymas oro uoste yra svarbi visos kelionių patirties dalis, tai reiškia, kad reikšmingas kiekvienas aspektas ir kiekvienas sąlyčio taškas.
 
Dabar kur kas daugiau nei anksčiau keleivių pasitenkinimui įtakos turi terminalų ir tualetų higiena ir švara. Priežiūros požiūriu tai reiškia, jog reikia užtikrinti aukštą valymo ir higienos lygį, kad nekiltų skundų. Didėjant poreikiui tobulinti veiklos efektyvumą, kartu didėja susidomėjimas sprendimais, kurie taupo laiką, padeda nepritrūkti higienos priemonių, išvengti netvarkos ir mažinti atliekų kiekį. Be to, yra poreikis optimizuoti darbus, kuriuos galima atlikti naudojant realiojo laiko duomenis ir technologijas. 
 

Duomenimis pagrįstas valymas

Valymo poreikio duomenys realiuoju laiku leidžia labai pagerinti valymo darbus trimis svarbiais aspektais:

Produkto rekomendacijos

Nuorodos


* https://aci.aero/wp-content/uploads/2019/08/ACI_ASQ_Product_and_Services_Brochure.pdf 

** https://www.buildings.com/news/industry-news/articleid/22085/title/unclean-restrooms-impact-students 

*** Palyginti su ilgiausiais konkurentų Europoje ir Šiaurės Amerikoje ritininiais rankšluosčiais

**** Remiantis dokumentuotais rezultatais, pasiektais trijų „Tork Vision“ valymo klientų, išmatuotais prieš „Tork Vision“ valymo įdiegimą ir po jo.

***** Matuota apie 13 000 sujungtų dozatorių 2019 m. birželio – gruodžio mėnesiais, skaičiuojant laiką per mėnesį, kurį dozatorius yra tuščias, palyginus su visu laiku per mėnesį. 

****** Lankytojų pasitenkinimo matavimas dviejose WC patalpose su „Tork Vision“ ir dviejose įprastai prižiūrimose ir įrengtose patalpose per „ISSA/Interclean“ parodą 2016 m. gegužę. 


Pastaba: „Tork Vision“ valymas anksčiau buvo vadinamas „Tork EasyCube“.