Moterys tualete plaunasi ir sausinasi rankas

Kaip oro uostuose sukurti keleiviams malonią patirtį

Oro uostų valdytojai turi patenkinti keleivių lūkesčius ir užtikrinti visų paslaugų kokybę. Toliau pateikiamuose straipsniuose pasakojame apie keleivių patirtį oro uostuose.
 
Oro uostai yra ne tik keleivių terminalai. Daugelis jų yra sudėtingi, daugiafunkciai kelionių centrai, teikiantys įvairias paslaugas, kurios didina bendras oro uosto pajamas. „Airport Service Quality“ – tai pirmaujanti oro uostų keleivių aptarnavimo ir palyginimo programa, vertinanti klientų pasitenkinimą. Jų tyrimai rodo, kad yra tiesioginis ryšys tarp klientų pasitenkinimo ir pajamų.*
 
Daugelio oro uostų ūkio vadovų dėmesio laukas pasikeitė – dabar pereinama nuo tradicinio ūkio valdymo prie patirties valdymo. Kuo tai skiriasi? Valdant patirtį siekiama patenkinti keleivių lūkesčius ir užtikrinti kokybę kiekvienoje srityje. Apsilankymas oro uoste yra svarbi visos kelionių patirties dalis, tai reiškia, kad reikšmingas kiekvienas aspektas ir kiekvienas sąlyčio taškas.
 
Dabar kur kas daugiau nei anksčiau keleivių pasitenkinimui įtakos turi terminalų ir tualetų higiena ir švara. Priežiūros požiūriu tai reiškia, jog reikia užtikrinti aukštą valymo ir higienos lygį, kad nekiltų skundų. Didėjant poreikiui tobulinti veiklos efektyvumą, kartu didėja susidomėjimas sprendimais, kurie taupo laiką, padeda nepritrūkti higienos priemonių, išvengti netvarkos ir mažinti atliekų kiekį. Be to, yra poreikis optimizuoti darbus, kuriuos galima atlikti naudojant realiojo laiko duomenis ir technologijas. 
 

Norite sužinoti, kuo jums būtų naudingas duomenimis pagrįstas valymas? Užsiregistruokite trumpam „Tork Vision“ valymo pristatymui

tork_easycube_cleaner_800x500.jpg

Kaip duomenimis pagrįstas valymas gali pagerinti keleivių patirtį oro uostuose

 
Oro uostų WC patalpose kasmet apsilanko milijonai žmonių. Patalpų prižiūrėtojai turi įveikti nuolat augančius kokybės ir higienos iššūkius, kad išlaikytų gerus ASQ rezultatus, neviršytų biudžeto ir pasiektų savo tvarumo tikslus. Lankytojų srautai yra labai netolygūs, piko valandos įtemptos, tačiau kiekvienas keleivis tikisi patekti į švarią WC patalpą, kurioje yra tualetinio popieriaus, popierinių rankšluosčių ir muilo.
 
Dirbkite iniciatyviai 
Duomenimis pagrįstas valymas reiškia, kad valytojai ir jų vadovai informaciją apie valymo poreikius gauna tikruoju laiku. Todėl valytojai gali imtis veiksmų ten, kur reikia, ir kada reikia – tai padeda jiems sutaupyti laiko. Laiką geriau investuoti į geresnę valymo kokybę, kad ji atitiktų aukštus higienos standartus, įskaitant higienos protokolus, ir į švaresnę aplinką keliautojams. Iš klientų gauti duomenys rodo, kad perėjus prie duomenimis pagrįsto valymo jiems pavyko sutaupyti iki 20 % valymo valandų****  ir užtikrinti, kad 99 % viso laiko***** dozatoriai būtų užpildyti, nepaisant terminalams būdingų kintančių žmonių srautų WC patalpose. Be to, vadovai gali analizuoti tam tikrų laikotarpių duomenis, kad pagerintų valymo procedūras, planavimą, pirkimą ir logistiką. 
 
Užsitikrinkite aukštesnę kokybę ir mažiau skundų
Duomenimis pagrįstas valymas leidžia valytojams užtikrinti aukštesnę valymo kokybę mažesnėmis pastangomis, todėl darbas tampa prasmingesnis ir sukelia mažiau streso, kai jie žino valymo poreikius tikruoju laiku. Tai padeda išvengti skundų iki jiems atsirandant ir sukuria patogią bei tvarią aplinką keleiviams – daugiau jokių tuščių dozatorių ir jokios nešvaros. Toks iniciatyvus požiūris į valymą padeda pasiekti iki 30 % didesnį klientų pasitenkinimą******. 
 
Atėjo skaitmeninių sprendimų laikas.

Duomenimis pagrįstas valymas

Valymo poreikio duomenys realiuoju laiku leidžia labai pagerinti valymo darbus trimis svarbiais aspektais:

Produkto rekomendacijos

Nuorodos


* https://aci.aero/wp-content/uploads/2019/08/ACI_ASQ_Product_and_Services_Brochure.pdf 

** https://www.buildings.com/news/industry-news/articleid/22085/title/unclean-restrooms-impact-students 

*** Palyginti su ilgiausiais konkurentų Europoje ir Šiaurės Amerikoje ritininiais rankšluosčiais

**** Remiantis dokumentuotais rezultatais, pasiektais trijų „Tork Vision“ valymo klientų, išmatuotais prieš „Tork Vision“ valymo įdiegimą ir po jo.

***** Matuota apie 13 000 sujungtų dozatorių 2019 m. birželio – gruodžio mėnesiais, skaičiuojant laiką per mėnesį, kurį dozatorius yra tuščias, palyginus su visu laiku per mėnesį. 

****** Lankytojų pasitenkinimo matavimas dviejose WC patalpose su „Tork Vision“ ir dviejose įprastai prižiūrimose ir įrengtose patalpose per „ISSA/Interclean“ parodą 2016 m. gegužę. 


Pastaba: „Tork Vision“ valymas anksčiau buvo vadinamas „Tork EasyCube“.