Kiekvienas svečias sulaukia dėmesio – kiekvieną dieną

Vilniuje įsikūrusiame viešbutyje „Holiday Inn“ verslas klesti jau vienuolika metų. Už sėkmingo ir klestinčio verslo slypi drąsus mąstymas ir siekis kiekvieną dieną tikrai pastebėti kiekvieną svečią.

Baltijos šalių regiono direktorius Geert Snaet už keturių žvaigždučių „Holiday Inn“ viešbutį Vilniuje, Lietuvoje, atsakingas jau penkerius metus. Viešbutis įsikūręs puikioje vietoje – miesto verslo rajono centre, jis lengvai pasiekiamas automobiliu, todėl čia apsistoja daug verslo klientų ir netoliese esančių tarptautinių įmonių vietos padalinių svečių. Tačiau taip viešbutis atrodo tik nuo pirmadienio iki penktadienio. Savaitgaliais ir vasaros sezono metu iškyla naujų iššūkių.
„Taip, savaitgaliais ir per 3–4 vasaros sezono mėnesius stengiamės prisitaikyti ir būti daugiau į poilsį orientuotas viešbutis. Tai reiškia „nuolatinių“ turistų iš Vidurio Europos, Šiaurės ir Azijos šalių aptarnavimą. Per pastaruosius dvejus metus poilsiauti atvykusių turistų skaičius išaugo ir tai, žinoma, labai teigiamas dalykas“, – teigia Geert Snaet.
 
Svečių tipas ir stilius kartais skiriasi. Tačiau, kad ir kas nutiktų, visada žinome, kaip turi jaustis „Holiday Inn“ svečiai.
„Svarbiausia, kaip mūsų darbuotojai elgiasi su viešbučio svečiais. Tam, kad svečias jaustųsi laukiamas tarsi savo namuose, visada labai stengiamės kiekvienam svečiui skirti daug dėmesio asmeniškai. Daug streso patiriantis verslininkas niekada negrįš į viešbutį, kuriame bendravimas su darbuotoju apsiriboja prašymu pateikti kredito kortelę. Mes visada „matome“ savo svečius, pasiteiraujame, kaip jie jaučiasi bei ar gerai miegojo. Vadovavimasis šiuo principu kiekvieną dieną neaplenkiant nė vieno svečio ir yra mūsų kasdienis iššūkis.“
 
Tinkamas požiūris yra be galo svarbus. Geert Snaet įgyvendino daug mokymo programų ir pasirūpino, kad personalas jose dalyvautų ir tobulintų savo bendravimo įgūdžius. Tinkamo elgesio gairės įtvirtintos raštu.
„Norime, kad mūsų darbuotojai būtų sąžiningi, teisingi, pasitikintys savimi ir su visais elgtųsi vienodai. Savo personalui leidžiu pačiam remiantis šia filosofija priimti sprendimus ir iki šiol rezultatas buvo puikus – verslas plečiasi.“
 
Be šio asmeninio ryšio su viešbučio svečiais puoselėjimo, augantį teigiamų atsiliepimų apie viešbutį skaičių tokiose kelionių svetainėse kaip „TripAdvisor“ taip pat lėmė ir bendras viešbučio vaizdas bei dizainas. Ir, žinoma, tai, kad savo tiekėju pasirinkome „Tork“. „Ką tik baigėme didelį viešbučio atnaujinimą ir bene daugiausia dėmesio skyrėme higieninėms patalpoms. Žinome, kad joms tenka svarbus vaidmuo paliekant įspūdį apie viešbutį. Už darbą atsakingas architektas išrinko „Tork“, nes išsiaiškinome, kad produktų dizainas ir funkcionalumas puikiai padeda mūsų svečiams perteikti būtent tą jausmą, kurį norime. Visas higieninių patalpų įvaizdis buvo greitai parinktas, tai buvo padaryta kiek įmanoma paprasčiau ir esame be galo patenkinti rezultatu.“
 
Teigėte, kad stengiatės elgtis kitaip, nei kiti šalia įsikūrę viešbučiai, kad pradėjote mąstyti plačiau. Kaip tai parodysite savo svečiams?
„Na, mes visada stengiamės viską daryti savo nuožiūra. Pavyzdžiui, menų projekte „CowParade“ įsigijome vieną iš karvių ir pastatėme ją vestibiulyje, šis mūsų poelgis sulaukė daugybės teigiamų atsiliepimų. Vietoje velykinių kiaušinių vestibiulyje apgyvendinome gyvus velykinius zuikučius... Bet vėlgi, pagrindinė priežastis, kodėl žmonės pas mus grįžta, yra ta, kad mes tikrai kiekvieną svečią pastebime, visuomet kiekvienam svečiui skiriame dėmesio.“

Mes visada „matome“ savo svečius, pasiteiraujame, kaip jie jaučiasi bei ar gerai miegojo. Šitaip elgtis su kiekvienu svečiu kiekvieną dieną yra mūsų kasdienis iššūkis.

Geert Snaet

Baltijos šalių regiono direktorius

Informacija

„Tork“ – pirmaujantis pasaulyje darbo vietos higienos produktų prekių ženklas. Nuo popierinių rankšluosčių ligoninių higieninėse patalpose iki servetėlių dozatorių restoranų salėse – „Tork“ suteikia komforto vartotojams ir patogumo pirkėjams. Būdami „Essity“ dalis, esame pasirengę visapusiškai patenkinti jūsų poreikius – taupydami jūsų laiką, pinigus ir pastangas – kad jūs galėtumėte susitelkti prie savo pagrindinės veiklos. Daugiau informacijos rasite www.essity.com  .

Privatumo politika

Naudojimosi sąlygos 

Informacija apie slapukus

 


Kontaktai

UAB Essity Lithuania 

Naugarduko g. 100, 

Vilnius LT-03160

Lietuva


Telefonas: +370 5 268 3455


El. paštas: torklt@essity.com

Sekite mus

YouTube-social-squircle_red_128px.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Tork Pinterest logo.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             LinkedinLogo.png