Mūsų istorija

„Tork“ didžiuojasi savo inovacijų istorija. Nuo pat pradžių, kai pristatėme rinkai savo vienkartines šluostes, iki šiuo metu siūlomos duomenimis pagrįstos valymo programinės įrangos, mes nuolat siekiame padėti savo klientams tobulinti jų veiklą. Artimai bendradarbiaudami su savo klientais, tapome pasauliniu profesionalios higienos lyderiu. Dabar norime kurti profesionalios higienos ateitį kartu su jumis.
 
 
nuo_2008_iki_2017.jpg

Nuo pasaulinio lyderio iki rinkos formuotojo

Kaip įsitvirtinęs pasaulinis prekių ženklas, mes toliau stipriname savo pasiūlymą unikaliomis inovacijomis ir prisidedame prie tvarios visuomenės kūrimo. Toliau pateikiame kai kuriuos mūsų istorijos faktus.
 
2018
2018 metais švenčiame savo 50-ąsias metines! Artimai bendradarbiaudami su savo klientais, tapome pasauliniu profesionalios higienos lyderiu. Dabar esame pasiruošę kurti profesionalios higienos ateitį!
 
2017
Pristatėme „Tork PeakServe®“. Pirmoji reikšminga inovacija rankų sausinimo rinkoje per kelis pastaruosius dešimtmečius, padedanti geriau valdyti lankytojų srautus gausiai lankomose higieninėse patalpose. Sužinokite apie „Tork PeakServe“ daugiau
 
Pristatėme „Tork PaperCircle®“. Pirmoji pasaulyje panaudotų popierinių rankšluosčių surinkimo perdirbti paslauga. Sužinokite apie „Tork PaperCircle“ daugiau.
 
2014
Pristatėme „Tork EasyCube®“. Prijungti dozatoriai padeda valytojams ir ūkio administratoriams tiksliai žinoti ką, kur ir kada reikia padaryti – tai keičia visą valymo proceso logiką. Sužinokite apie „Tork EasyCube“ daugiau.
 
2010
Pristatėme dozatorių liniją „Tork Performance“. Pirmoji popierinių šluosčių ir valomųjų šluosčių dozatorių linija, padedanti darbininkams palaikyti švarą ir tvarką ceche.
 
2009
Pristatėme „Tork Easy Handling™“. Ergonomiška pakavimo sistema palengvina pakuočių atidarymą, transportavimą ir išmetimą bei nustato naują pramonės standartą.
 
 
nuo_1998_iki_2008.jpg

Pasaulinis pasiūlymas kiekvienam segmentui

Papildydami savo dozatorius naujomis funkcijomis nustatome jiems naujus standartus ir toliau augame pasaulinėse rinkose. Šį dešimtmetį tapome tikru pasauliniu lyderiu.
 
2007
Kai prie „Tork“ prekių ženklo buvo prijungti Šiaurės Amerikos prekių ženklai „Mainstreet“, „Coronet“ ir „Park Avenue“, „Tork“ tapo milijardo dolerių vertės prekių ženklu, kurio produktais prekiaujama 70 pasaulio šalių. 
 
2003
Pristatėme „Tork Xpressnap®“ sistemą Šiaurės Amerikoje. Ji pakeitė supratimą apie įprastas dozatorių servetėles, nes užtikrina 25 proc. mažesnį vartojimą.
 
2002
Pristatėme „QuickDry“. Pasirodžius džiovinimo karšta oro srove technologijai (angl. through air dried, TAD), klientai gali nusisausinti rankas dar greičiau su minkštesniais popieriniais rankšluosčiais. 
 
 
nuo_1988_iki_1998.jpg

Pirmaujančio prekių ženklo kūrimas

Toliau stipriname savo pirmaujančio prekių ženklo statusą plėsdami pasiūlymą ir įvesdami inovacijų, kurios nustato naujus profesionalios higienos standartus.  
 
1995
„Mölnlycke“ įsigijo „PWA“ ir kartu atsirado keturi prekių ženklai: „Apura“, „Hotel Exclusive“, „MAP“ ir „Amandi“. Nuspręsta prioritetą teikti „Tork“, kaip pirmaujančiam profesionalios higienos prekių ženklui.
 
1993
Pristatėme metalinių dozatorių liniją, skirtą patalpoms, kurioms keliami griežčiausi reikalavimai. 
 
1992
„Tork“ yra vienas iš pirmųjų higieninio popieriaus gamintojų, pradėjusių naudoti būvio ciklo vertinimą tyrimų ir plėtros procese.
 
1991
Pristatėme žymaus automobilių dizainerio Giorgetto Giugiarosukurtą dozatorių liniją „Box 90“.
 
 
nuo_1978_iki_1988.jpg

Sistemos, kurios veikia kitaip

Su naujais sprendimais įžengėme į naujas sritis ir naujas rinkas visame pasaulyje. 
 
1987
Asortimentui pasiekus 500 produktų ribą, „Tork“ tapo pirmaujančiu profesionalios higienos prekių ženklu.
 
1986
„Mölnlycke“ įsigijus „Edet Bruk“ gamyklą, pirmą kartą profesionalios higienos sektoriuje vienkartiniams produktams gaminti pradedamas naudoti perdirbtas popierius.
 
1980
„Tork“ žengia į JAV rinką, o Švedijos sunkiasvoris boksininkas Ingemar „Ingo“ Johansson dalyvauja prekių ženklo žinomumo didinimo kampanijoje.
 
1980
Pristatėme dozatorių liniją „Box 80“. Pirmasis rinkoje pilnas skirtingų spalvų dozatorių asortimentas. Dozatoriai gaminami iš permatomo plastiko, kad prireikus būtų lengviau juos papildyti.
 
1979
„Tork“ žengia į higieninių patalpų sritį su išbaigta muilo sistema: „S-Box“ dozatorius ir įvairiems poreikiams skirtas muilo asortimentas – itin švelnus, stiprus, plaukų ir kūno muilas.
 
 
nuo_1968_iki_1978.jpg

Inovacijų istorija

„Tork“ prekių ženklo istorija prasidėjo 1968 metais, kai buvo sukurtos šluostės „All-Tork“. Švedų kalba „Torka“ reiškia „sausinti“ arba „šluostyti“. 
 
1975
„SCA“ grupė įsigijo „Mölnlycke“, tačiau paliko „Mölnlycke“ pavadinimą ir pradėjo bendradarbiauti gamybos technologijų, tyrimų ir plėtros bei apsirūpinimo pluoštu srityse.
 
1973
Pristatėme dozatorių „M-Box“, pagrįstą iš ritinio be šerdies traukiamo popieriaus mechanizmu. Tai buvo kelis dešimtmečius plačiausiai naudamas profesionalios higienos produktų dozatorius.
 
1968
Pristatėme pirmąsias vienkartines šluostes „All-Tork“, skirtas pakeisti skudurus. Tokia buvo mūsų inovacijų kelionės pradžia, vėl ir vėl skatinanti profesionalios higienos rinkos vystymąsi.

Atgal
Spausdinti Atsisiųsti