Atsisakykite eikvojimo. „Tork Xpressnap“ restoranui „Lord of the Fries“ sutaupo ne tik laiko.

„Lord of the Fries“ – tai viena pirmųjų greitojo maisto frančizių su patikima vegetariško maisto ir aplinkosaugos vizija. Tai nauja koncepcija, restorano įrengimas puikiai dera su jo šiuolaikišku jaunatviškumu ir klientais.

Generalinis direktorius Sam Koronczyk paaiškina: „Tvarumas yra svarbi mūsų verslo dalis. „Lord of the Fries“ yra vegetariškas dėl daugelio priežasčių. Kai tik įmanoma, mes naudojame vietinius produktus, žinoma, jeigu dėl to nenukenčia skonis ir kokybė.“
Kai puoselėjama tokia teigiama kultūra, nenuostabu, kad „Tork Xpressnap“, kuriai svarbi aplinkosauga, servetėlių dozatoriai taip puikiai tinka „Lord of the Fries“ restoranui. „Naudojome standartines servetėles (dozatoriuje), žmonės jas imdavo saujomis ir galiausiai išmesdavo į šiukšliadėžę. Tai buvo nereikalingas pinigų ir servetėlių švaistymas. Be to, servetėlės nebūdavo perdirbamos.“ Sam teigimu, „Tork Xpressnap“ yra labiau draugiškos aplinkai, palyginti su mūsų naudotomis servetėlėmis. Tai geresnis produktas, kuris mums taip pat leido sutaupyti pinigų.“
 
Galima įsigyti „Tork Xpressnap“ servetėlių, kurios 100% perdirbtos ir dabar gaminamos vietoje (AUS) ir sertifikuojamos kaip tinkančios patalpų administravimo paslaugų įmonėms, o dozatorius užtikrina, kad klientas imtų tik po vieną servetėlę, ir taip sumažėtų vartojimas ir eikvojimas. Sam sutinka, kad tai buvo puikus pasirinkimas: „Sunaudojame daug mažiau... be to, tai daug gražesnės servetėlės.“ „Lord of the Fries“ naudoja 100% perdirbtas, nebalintas „Tork Xpressnap“ servetėles.
 
„Lord of the Fries“ naudoja dviejų tipų „Xpressnap“ dozatorius visuose septyniuose restoranuose: ant prekystalio ir ant stalo statomus dozatorius. Galima rinktis keturių stilių dozatorius, jie visi labai talpūs, lengvai užpildomi, padeda sutaupyti laiko ir pastangų.
 
Kitas „Xpressnap“ ypatumas – „AD-a-Glance“ langeliai, kuriuos „Lord of the Fries“ naudoja prekės ženklo reklamai restorane. „Naudojame juos mūsų specialiems pasiūlymams reklamuoti. Jie puikiai tinka prekybos vietose“, – tęsia Sam. O dabar naujoji nemokama programėlė „AD-a-Glance“ viską dar labiau palengvina, nes internete galite susikurti tokį langelį, kokio norite.
„Lord of the Fries“ planuoja atidaryti dar daugiau restoranų Melburne ir Sidnėjuje, o vėliau ir kituose Australijos miestuose. Sam priduria: „Taip pat domimės galimybėmis užjūryje. Ir toliau visuose restoranuose naudotume „Tork Xpressnap“.

„Tork Xpressnap“ yra labiau draugiškas aplinkai nei mūsų ankstesnis pasirinkimas. Tai geresnis gaminys, be to, jis leido mums sutaupyti lėšų.

Sam Koronczyk

Generalinis direktorius